tisdag 7 april 2009

Påskpyssel


Lilla My stod och busade bakom bordet medan jag fotade, gullunge!

Igår när jag hämtade Lilla My hade dom påskpysslar på dagis och vi fick hem hennes alldeles egna pyssel. En videungskvist med färgglada små prassepyssel på och en liten påskkyckling. Fröken berättade att Lilla My hade svårt att bestämma vilken färg hon skulle ha på fjädern. Först hade hon tagit den gula, sen den lila och till sist den gröna, så gick hon tillbaka till den gula och gul fick det bli! Fina blev dom iallafall!

Idag är det resdag för oss och det ska packas och fixas innan vi åker. Jag hade en hemsk mardröm som väckte mig och jag skulle velat att A var här hemma med oss och myste innan vi skulle åka, men han var tvungen att åka till jobbet. Synd! Snart är vi hemma hos mormor och Göran!

Igår var jag på gymmet och sprang/gick försiktigt på löpbandet och det gick faktiskt väldigt bra. Totalt blev det bara 2,5km men huvudsaken just nu är att jag måste köra försiktigt. Efteråt gick jag på Bodypumppasset som jag brukar gå på och det var riktigt jobbig. Urskönt! Sista låten på passet är SÅ bra och här kan ni lyssna på den också!

Inga kommentarer: