måndag 22 juni 2009

Besök



Busar med pappa och frågan är vem det är som är upp och ner?!

Idag har jag jobbat min sista dag på Tekla på länge, tror jag. Jag har inga mer tider inbokade iallafall och nu är det semesterstängt snart. Trist!! Det som lyfte dagen var att mamma och Göran nu har kommit och det är mysigt! Vi har ätit mat ute på balkongen och myst lite med Lilla My. Det känns som om sommaren faktiskt har kommit nu och jag hoppas det håller i sig i veckan. Imorgon ska Lilla My till frisören och jag tycker det är lika kul varje gång. Hon är så söt när hon sitter där i stolen...



Jag väntar (numera otåligt) på ett samtal från Poolia. Förra veckan ringde hon och berättade att jg blivit en av fem som gått vidare på ett jobb jag sökt och att det förhoppningsvis skulle

1 kommentar:

Marta sa...

skriv fortsättning på inlägget! :) blir nyfiken.

här händer inte mkt ang jobb för min del. : /

hoppas de ringer o att du fått jobbet! :)