fredag 5 juni 2009

Stockholm

Idag vaknade vi upp i Stockholm! Tänk om det kunde gå så smidigt att bara vakna upp på ett nytt ställe, tyvärr går det ju inte till så. Vi åkte hemifrån Skåne igår vi halv niotiden och jag började köra medan dom andra två stockarna sov. Efter nästan halva streckan blev jag trött så jag och A bytte plats. Nelia sov hela tiden men sov inte så skönt så lite gnäll blev det allt. Jag var så trött och fanns i en helt annan värld och A fick köra 30 mil i regn och oväder. Halv tre i morse var vi iallafall framme!

Nelia sov till klockan åtta i morse och då gick jag upp så fick A sova vidare lite. Nu ska jag iväg och väcka kroppen med lite träning. Tänkte springa ute men det ser så kallt ut så jag går till friskis istället.

kram kram så länge

2 kommentarer:

Linda sa...

Hej! Vad kul att ni är i Stockholm. Imorgon ska jag fira lilla Neo och på söndag fira min vän Linda från tolv. Kanske vi hinner ses innan ni åker hem?!?! :) Ha en mysig helg. Kram på dig

Annelie sa...

Hej vännen! Det blir en riktig födelsedagshelg för dig, härligt! Vi åker nog hem redan på måndag för att vår bil har gått sönder och vi har en lånebil... hur tidigt brukar du vakna på söndagarna? :) kram