lördag 6 juni 2009

Goddag Sveriges nationaldag



Idag är det Sveriges nationaldag och när jag satte på tvn i morse fick jag skönsång av en kör som sjöng svenska nationalsången, så fint! Får ju lite sommarkänlsa när man hör den. Jag har varit med Ebba på stan idag och fika, tittat på människor och fått inspiration i butiken, så härligt!

Några vänner till A är på besök i stora staden och dom ska självkalrt gå på matchen tillsammans. Det kommer garanterat vara fullt med folk!!

Nu är jag bara hemma och myser lite med Lilla My innan jag ska ge mig iväg igen, det blir middag hos Kajsa och Stefan med Ebba. Dom bor ju nära Råsunda så vi kommer förhoppningsvis få lite stämning från Råsunda och Sverige-Danmark matchen!

1 kommentar:

Marta sa...

kul att nu är i sthlm. eller har ni kanske kommit hem u? hoppas att ni haft det bra. kram