onsdag 3 juni 2009

Jag har inga egna bilder från sminkkvällen i fredags och därför har jag snott dom från Mimmi. Sandra kommer från Skellefteå (tror jag) och har bott hos Mimmi i 10 veckor för att gå Make Up Stores utbildning till makeupartist. Hon är nu i sluttampen och därför grattar jag henne redan nu för att hon varit så duktig!

I fredags var vi 10 tjejer som träffades och skulle bli sminkade av Sandra samtidigt som Mimmi bjöd på dricka och tilltugg. Mycket trevligt! Tyvärr så jobbade jag till klockan 18 och blev därmed 2½ timme sen, så jag missade alla tjejerna osminkade och fick först se dom som färdiga partypinglor. Det blev lite stressigt med tiden men jag fick en förbätting till sist iallafall. Så skönt att bli lite ompysslad!

Vi gick vidare till Rådhuskällaren i Malmö och åt en smarrig filé buffé. Jättegod mat och underbart att sitta och äta i lugn och ro. Alldeles omedvetet sitter jag (som så många andra småbarns föräldrar) och småstressar när jag äter hemma. Nu fick vi njuta och efteråt gick vi och njöt några drinkar på lilla torg. Här kommer lite bilder (som jag alltså snott från Mimmi)


Sandra förbereder och ställer upp sminket




Hela gänget

Dessa två tjejer gjorde denna kväll möjlig. Mimmi och Sandra



Inga kommentarer: