lördag 20 juni 2009

Midsommar i bilder

Midsommarafton var lugn för oss. Jag och Lilla My gick till midsommardansen i Strandhem och dansade lite med Fia, Mange och Mattis. Nelia tyckte det var jättekul och hoppade och studsade bland alla människor.

Hemma igen tog sig Lilla My en tupplur och jag satt på balkongen med en filt och bara njöt av solen. A kom hem lagom till middag och sommartårtan. Tårta hade marängbotten, vaniljkräm och hallon +jordgubbar och blev precis i min smak, jag tror att jag gillade den bäst av oss alla tre :)

Lilla My har som midsommarkran som dom gjort på dagis och står och visar mig alla hennes vänner och fröknar på dagisfotot.


Lilla My och Mattis var slående likt klädda och såg ut som små syskon. Underbart sött och vi fick kämpa för att få med dom på samma bild :)














1 kommentar:

Marta sa...

vilken söt midsommarflicka! :)