lördag 26 september 2009

Höstlördag

Idag har det varit en skön höstig dag ute! Vi var ute redan tidigt i morse för att vara på Moltex utförsäljning vid öppning klockan 1000. Vi var lite "sena" och kön utanför var väl ungefär 100m lång så vi körde förbi kön och åkte igen :) Det pallade jag bara inte.

Medan A var på träning gick jag en promenad genom staden medan Lilla My sov. Det var mycket folk som höstshoppade, promenerade och tittade på den lilla marknaden på torget. Det var också någon slags parad som gick på Malmös gator och alla pratade om Prideparaden... inte liknade den någon prideparad jag sett tidigare iallafall.

Middagen idag blev en lätt fruktsallad och nu sitter A och läser en bok för Lilla My i vardagsrummet. Jag har precis betalat en p-bot jag fick i veckan. SURT! Men nu är den betald = kan jag glömma den!

Jag och A har 24 maraton på kvällarna och denna kväll blir inget undantag. Den serien är bara för bra!!






3 kommentarer:

Linda N sa...

Så söt tjej(!) och vilken fin mössa hon har. Hoppas ni har det bra. Stor kram

Anonym sa...

Trist med p-böter,Nelia är så söt i sina nya höstkläder.Kramar mormor/mamma

Ebba sa...

Vilken riktig pudding, sötnos och skönhet Nelia är!!!

Puss o kram