onsdag 9 september 2009

Vardag igen


Lilla My står och funderar över skaker och ting.. eller bara om hon ska våga bada eller inte :)

Nu har jag varit på mitt nya jobb i några dagar och börjar komma in i allt, även om det är mycker mer kvar. I början är man ju lite nervös och pirrig men det börjar släppa och det är ju lite skönt. Det är verkligen jättekul att jobba igen och min arbetskamrater är supergulliga!

Det är också ett helt annat liv här hemma iom att jag börjat jobba. Mer rutiner och mer längtan efter varandra gör oss alla mer glada. Men eftersom vi alla tre varit på jobb och dagis är vi såklart mycket mer trötta när vi kommer hem igen.. det ingår ju i vardagen! SOM jag har längtat efter detta... :)

1 kommentar:

Marta sa...

va kul att det känns bra med jobbet. :)

vilken söt bild på nelia! :)