torsdag 3 september 2009

Vilken underbar dag

Igår var min första dag på mitt nya jobb. Det kändes bra och mina arbetskamrater verkar jättesöta. Mycket information är det självklart i början och det är härligt att aktivera hjärnan igen efter dessa hormäronår (gravid och amningshormoner som jag gått runt med som gjort hjärnan till en enda röra). Idag har jag suttit i möte med en kille som heter Pontus hela förmiddagen, så det blev jobb idag också.

Jag hann hem och hämta Lilla My på dagis före A. När hon såg mig skrek hon Mamma, Mamma och sprang emot mig, sedan förbi mig och ut till cykeln igen. Hon blev så besviken att hon inte skulle cykla mer :)

Klockan 1800 började friskis enda pass idag som hette Skivstång/spinning. Jag trodde dom hade klämt in både skivstång och spinning på 60 minuter men upptäckte att så var det INTE tänkt. Det var först ett skivstångpass och sedan ett spinningpass direkt efter så vi tränade i 90min. Svetten rann och jag hade den bästa träningen på länge!

Hemma väntade älskade A med nylagad lasagne till middag. Vad men kan man begära? LYX!

Dagen har varit helt underbart härlig...

Färdigtränad

Vädret var minst sagt konstigt när jag kom från Friskis o Svettis. Väldigt mörkt ute, lite småregn, regnbåge och strålande solnedgång på havet!

Solnedgång genom bilrutan :)

Inga kommentarer: