torsdag 3 september 2009

Lilla My i magen

Jag pratade med min barndomsvän Linda idag som är sängliggandes hemma med ryggont. Jag hoppas verkligen du får svar på vad det är snart och slipper det onda! Vi började iallafall prataom gravidmagar och jag gick tillbaka och kikade på min mage. Jag tyckte jag var jättestoren gått men när jag er på bilderna ser det ju bara ut som om jag står och svankar för att den ska synas :) Alla magar växer ju olika faser så man ska ju faktiskt inte jämföra!

Jag lovade henne att lägga upp denna bild så hon fick se vad jag menade. Linda denna är för dig :)


Lilla My i magen (v20)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack tack, det går nog över snart hoppas jag.

Hihihi vilken söt mage... Tänk att lilla my har legat där inne...:-)

Saknar er! Puss och Kram

Anonym sa...

Oj ser att jag inte skrev avsändare...:-) Puss och Kram Linda