tisdag 22 september 2009

Vardag igen

Nu är vi tillbaka i Skåne igen och vår vardag har sparkat igång. Jag har varit på jobb :) Makes me smile...

Helgen i Stockholm var hur mysig som helst och jag önskar jag inte bodde så långt bord. Men vi får det desto mysigare när vi väl ses. Lilla My går här hemma och pratar om Göran och jag tjatar om mormor Anna medan Lilla My härmar mig och säger Anna, Anna, Anna. Vi saknar er där hemma!

Denna vecka ska jag jobba men på fredag har dagis studiedag så då ska Lilla My och jag hitta på något skoj. Får se vad det blir.. tips?
Några bilder från helgen



Kanonfint höstväder och Lilla My inviger nya mössan

Tre generationer, bara mormor Anna som saknas






Idag åt jag stekt sill till lunch, det ni Stockholmare!


3 kommentarer:

Anonym sa...

Tack själva för en trevlig helg, snart kommer vi till malmö och gratulerar lilla My kramar och pussar från mormor/mamma och Göran

Marta sa...

hej!

semesterbilder kommer snart upp på bloggen och lite mer på FB med.

kram. :)

ebba sa...

Var ni på fiket i Gallerian?! Tyckte mig känna igen bakgrunden..

:-)