lördag 28 augusti 2010

Bio premiär


Lilla My har varit på sitt alldra första biobesök idag. Toy Story 3 i 3D var vi och såg tillsammans med Martina, Felicia, Jakob och Jeppe. Även om hon hade lite myror i baken mot slutet resulterade det endast i gos med mamma så det tyckte jag inte gjorde så mycket. Inget toabesök behövde vi avbryta med heller. Tror hela upplevelsen med vänner, popcorn och stor film var riktigt lyckad!


Tänk att hennes biopremiär är i 3D och det var inte alls länge sen jag såg 3D för första gången i mitt liv. Nästan närmare 30...


På förmiddagen, innan bion, var vi i Vellinge på brandkårens dag. Vi åt korv, hälsade på brandmännen och åkte brandbil. Vilket äventyr! Hon invigde sina röda Converse som Ebba shoppade med sig till oss från NY i höstas. Så idag hade jag och Lilla Mysen likadana skor, hon i ett par röda och jag i mina vita.



Inga kommentarer: