onsdag 25 augusti 2010

Mobilbilder - glada minnen

Det är ganska kul att kolla igenom sina bilder i mobilen. Jag tar iallafall lite annorlundare bilder med mobilen än dom jag tar med vår vanliga kamera. Mer plötsliga, vardagliga, på saker och ting i omgivningen som sker just precis nu. När jag fick min nya Iphone tömde jag min gamla Nokia på bilder och glada minnen dyker upp när jag ser dessa bilder. Här får ni några smakprov :)


Lilla Mys allra första klippning, ett år gammal!



MMS jag skickade till A. Han ÄLSKAR Mmmmkulor!

Detta var min bakgrundsbild länge!









Tränat :)

Liten sötis påväg hem från dagis

Ja.....

I provhytten...

Älskade unge, detta var också min bakgrundsbild länge!


SÅ söta Convese..

A jobbar och vi står och kikar på som små nyfikna turister en regnig dag i KPH



Mys i soffan

Detta MMS fick vi när Meja föddes, samma dag som vi fick veta att det låg en liten i min mage!

Dessa fina blommor fick jag med mig från Camilla på Tekla en dag efter jobbet. Gillar denna bild massor...

GOSunge!

Potatis som liknade ett hjärta!

Vilken färg skulle jag välja? Kan avslöja att det blev dom gröna som kom med hem..



UNDERBAR klänning från TEKLA!



Tekla butiken!

Fika med mormor på Espresso House, Ilva.



Fina stolar jag skulle vilja ha i köket.. Betydligt mer praktiska än dom vita i tyg vi har idag!



Jag satt nygravid, illamående bredvid och tittade när dessa små fingrar åt på Mc Donalds!

En tröja jag tyckte var fin och tänkte fota för att visa Alex. Se vid kragen, ser ut som Screamansiktet!!



Fin kudde jag hittade i Sthlm fr danska Rice men kunde inte släpa den ända hem. Har aldrig hittat den sedan dess, slut överallt :(







Nyklippt Lilla My. Stolt över fina färgen i håret!

Prövade klänning och tyckte jag hade blivit SÅ tjock av bäbisen i magen! Mmmm eller hur...



Första brännan kom när vi var på Bornholm och jag den syns fortfarande!!


No comments



Ångrar att jag inte köpte...

STORA, stora kopior på Iittalas skålar





Klicka på mig sa hon när hon ville att jag skulle ta kort på henne!

I nya regnkläder...

Mmmm gott!! Lilla My och jag åt lunch..

Så söta blusar. Tyvärr i stl 56 :)

Lilla My och jag hade bakat blåbärs muffins. Gott!!

2 kommentarer:

cecilia sa...

Hej annelie! vad fin du är i din mage, inte så långt kvar nu heller!!
Såg på en av dina bilder ett par urfina fodrade Converse, var såg du dom och var det länge sen?

Hoppas ni mår bra hela familjen!
Kramkram cicci

Annelie sa...

Heeeej Cicci!! Visst är Conversen fina!? Dom där fanns bla på Åhlens förra vintern tror jag det var. Om dom inte finns nya någonstans, kolla tradera... Dom är SÅ snygga!! Hoppas ni har det bra i nya huset. Lägg ut bilder :) Kram på dig