fredag 6 augusti 2010

Vi har varit på cirkus

Jag har aldrig varit en sån riktig cirkus fantast och inte riktigt gillat det faktiskt. Nu har cirkus Maximum kommit till Limhamn och har två föreställningar där och till min förvåning var A eld och lågor och tyckte absolut vi skulle gå dit med Lilla My. Jag gick med för hennes skull. Jag blev glatt överraskad och vet egentligen inte riktigt vad jag tyckte var så läskigt innan. Jag var lite chockad över priset (740kr för två vuxna och ett barn i knät) men annars är jag positivt överraskad och vi hade en riktigt mysig kväll



Förväntansfull i väntan på att komma in









Denna stackars dromedar(?) hade en sne puckel på ryggen. Såg verkligen märkligt ut!



Denna far och hans tre söner var helt sjukt starka och hade en kontroll över kropparna som inte många har. Vilka konster dom kunde!!



Elefanterna gjorde stort intryck på Lilla My och det första hon sa i morse var att vi skulle gå och se dom igen när dom vaknade. Denna gång skulle lillasyster få följa med... söta stumpan!






Inga kommentarer: