onsdag 4 augusti 2010

Jag är med Iphone


Igår kom min Iphone och jag är glatt imponerad över att leveranstiden endast var två vardagar! Jag är också lite imponerad (och glad) över mig själv som alltid annars brukar ha lite problem att få igång tekniska saker, men nu gick det väldigt smidigt! Det finns ju endel att lära men jag har många proffs omkring mig som kan hjälpa till.

Igår när vi kom till dagis hade Lilla Mysen på sig en lånekofta. Fröken (vikarier hela bunten) sa att hon inte hade någon tröja på sin hylla och att den var tom. Jag som var helt säker på att jag tagit med med alla extrakläder i måndags som var första dagen efter semestern. Jag gick in och tittade i hennes korg och där ligger hennes kofta, och alla andra kläder vi tagit med. Jag undrar nu om dom verkligen vet vad hon heter och kollade på rätt hylla? Längtar efter att de ordinare, bästaste, fröknarna skall komma tillbaka!

Inga kommentarer: