söndag 15 augusti 2010

Oväder och 40årsfest


Kvällens jag på den illgröna toaletten :) Magen i v 29 (snart)

Idag har det vräkt ner, åksat och blixtrat, mest hela dagen. Jag vet inte om jag någonsin (antagligen har jag det) sett något liknande. Iallafall så skulle ju vi på 40års fest hos Jesper som fyller 40 idag. GRATTIS gubbe! Vi skulle varit i deras trädgård och sitta vid bord ute på den avstängda gatan, hur mysigt som helst! OM det inte vore att det regnat så mkt. Istället blev det flyttat till charmiga Folkets Hus i Vellinge. Det gjorde inget för kvällen har varit så mysig och jag var inte alls trött när det väl var dags att åka hem och byta av barnvakten hemma i Bunkeflo. A fick vara kvar och festar förhoppningsvis för oss båda... det lär jag märka imorgon!

1 kommentar:

mirakelmilton.blogg.se sa...

wow så vacker du är! du strålar ikapp med badrumslampan gumman! <3