söndag 27 mars 2011

Hemresedag

Tänk om vi kunde flyga hem såhär hela familjen. Vad underbart och lätt det skulle vara!

När Lilla My fick sina änglavingar i veckan frågade hon hur man satte på dom så att hon kunde flyga. Jag försökte förklara att hon fick låtsasflyga med dom men hon fortsatte bara att fråga. Idag skall vi flyga, flygplan, hem till Malmö igen. Hon tycker det skall bli kul att komma hem igen. Hon vet att det är ett steg närmre pappa som kommer hem imorgon. Jag vet inte riktigt om jag vill åka hem idag. Kunde faktiskt ha stannat en vecka till... Självklart längtar vi efter pappa som vi får ha för oss själva i några timmar imorgon innan han ger sig iväg igen.

Det kommer bli en härlig utmaning och resa själv med båda tjejerna, en sprallig treåring och en baby i bärsele på min mage. All packning, vagn och sånt skall med. Men jag tror det kommer gå bra!




Inga kommentarer: