onsdag 2 mars 2011

Packat och klart

Minna lyckas alltid få till så att hon ligger med lite gömnd in under luvan när hon ligger och sover. Blir väl lite lagom mörkt, mysigt och lagom avskillt från övriga världen. Gosan sover gott och då är jag nöjd. Här i vagnen...

...och i bilen.

Idag har vi packat här hemma. Imorgon bär det nämligen av till Stockholm för en snabb visit i storstaden. Jag har varit totalt katastrof med att packa och brukade alltid packa förmycket av allting. Nu, efter ett antal resor (mest till Stockholm) med barn börjar det arta sig. Nu klämmer jag nästan ner mina och båda barnens kläder i samma väska som jag hade med mig förut. Då är det overaller, blöjor, ombyte, Lilla Mys skridskohjälm och allt annat som hör till. Jag är lite impad av mig själv :)

Jag har varit en zombie idag efter lite sömn natten till idag. Minna är nämligen lite förkyld och tyckte inte det var världens lättaste att sova när näsan grymtar som en gris... därför skall jag nu göra mig klar för att krypa isäng.


Inga kommentarer: