måndag 21 mars 2011

Minnas dop

Nu är en intensiv men härlig helg över. Minna har döpts och det var jättefint och mysigt. Eftersom jag vanligtvis är fotografen hos oss så har det inte blivit så många bilder från helgen. Inga alls från kyrkan faktiskt. Jag hoppas få lite bilder från Kenneth som tog några vet jag. Minna var den enda som döptes denna dag (vanligen kan det vara upp till 3 barn på samma dop) och det blev intimt och personligt. Efteråt åkte vi alla till en lokal och åt god mat (som duktiga Martina hjälpt oss med) samt kaffe, tårta och cupcakes. Jättefina presenter fick hon som jag skall plocka med när vi kommer hem igen. Igår gav vi oss iväg till Stockholm och jag och tjejerna stannar här i en vecka.

Ett stort tack till alla som ville dela vår och Minnas dag i lördags. Tack till gudföräldrarna Peter och Ebba. Mamma och Göran som hjälpt oss massa i helgen och ett stort tack till Martina som gjorde den goda maten. Tack alla för en jättefin dag!





Minnas tårta var från Mimmas och hade smak av skogsbär. Den var väldigt mäktig men underbart god!

Cupcakes gjorda av mig. Små söta bakelser!

Inga kommentarer: