tisdag 8 mars 2011

Tur och retur

Nu är vi hemma igen efter en helg i Stockholm. Det var snö, firande och god mat. Helgen rusade förbi som vanligt när vi är där uppe och hälsar på. Vi hann med dop, 30års fest, hälsa på mormor, åka skridskor och äta god mat. Sen var det dags att åka hem igen och nu sitter jag här hemma med tvätthögar upp till knäna. Typ! Vi har haft det jättemysigt och hipp som happ så åker vi nästa söndag igen, jag och flickorna, och stannar en vecka.

Lilla tjejen hann med ett BVC besök innan vi satte oss i bilen i torsdags. Fick en chock när jag såg att vågen stod på 6000g. Herregud vad dom växer fort! Blir lika paff varenda gång :) Jo, vi hann ju faktiskt med att bjuda Minna på gröt i Stockholm. Hon äter ganska mycket på nätterna och därför börjar jag med gröt (kanske lite i fel ände mot vad dom rekommenderar) men hoppas på bättre nätter efter det. Hon verkade gilla det, trots lite magknip på kvällen. Tur hon inte fattar att det säkert är av gröten :) Sen börjar vi med matsmakisar. Det skall säkert gå bra det här..

Nu skall jag äta min thaikycklingsoppa som jag precis har gjort. Mmmm gott det skall bli!

Inga kommentarer: