fredag 27 februari 2009

Lite läskigt är det faktiskt...

Idag blev Teklas nya hemsida klar och det var första gången jag såg bilderna från fotograferingen. Det är fruktansvärt jobbigt att se sig själv på bild sådär (speciellt när modellen Malin är så supersnygg på bilderna!) och jag visste inte riktigt om jag skulle skriva här på bloggen att dom ligger där. Men har jag skrivit A (om fotograferingen) får jag väl skriva B (att dom nu kommit ut) :)

Hemsidan tycker jag blev jättebra även om den inte riktigt är klar ännu! Klänningarna är jättefina och jag har många favoriter men en av dom är en som heter Flower Fanny som är rent ut sagt underbar! Klänningen kommer mer till sin rätt på bilderna från Catwalken!

Flower Fanny

Den finns många favoriter så det är svårt att välja bara en...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Var inne på hemsidan och kikade på bilderna!
WOW... säger jag bara!!! Vad snygg DU är! Våran nya super modell...:-) Puss Lindis
Alvin håller med...:-)

Marta sa...

va snygga bilder på dig, du är ju jättefin på alla. men förstår att det känns konstigt för dig.

jag gillar verkligen bilden på dig på kontaktsidan, den där du tittar ner. den är riktigt cool!

länken funkar inte men det är två webbadresser ifyllt så därför, om ngn skulle fråga eller så.

kramkram