torsdag 27 maj 2010

Cyklar


En sån här fast i svart är numera min.

Jag är lycklig för idag har jag köpt mig en ny cykel! Min cykel som jag har är en 13 år gammal tjejmountainbike som är SÅ obekväm att cykla på. Jag har vela ha en ny cykel ett tag nu eftersom jag har en jättebra möjlighet att kunna använda det till och från jobbet på Dreambag, cykla till stan, till affären och med Lilla My därbak. Hade tänkt att slå till på en begagnad men utbudet har inte alls varit det bästa så det blev en helt ny Skeppshult. Jag cyklade hem på den nya cykeln och jag älskar den redan...

Väl inne i affären blev det en cykel till mig och en till lilltjejen. Det fanns en liten 12" begagnad cykel som vi prutade ner 50% och fick den för 300kr. Lilla My blev överlycklig och ligger just nu och plingar på cykeln som står bredvid hennes säng.... fast hon ska sova. Det är lycka det :)

Inga kommentarer: