söndag 16 maj 2010

V16, varför mår jag illa?!

Idag har vi varit och hälsat på As storebror Nigel i Danmark, plus alla andra där också. Bla As mamma. Vägen dit blev en pärs och jag satt med kräkpåsen i högsta hugg. Jag var inte särskillt kaxig när vi väl kom fram men snälla Nigel hade varit och handlat apelsin till mig. Tack snälla Nigel!! Efter några apelsiner blev jag piggare igen...

Borde inte detta gå över nu? Alla säger att det brukar gå över efter ungefär sådär 12v. Jag är i v 16 så jag tycker det borde vara över nu... Både mage och jag tycker jag växer i en faslig takt!


Dagens mage i V16 ser ut såhär


6 kommentarer:

Anonym sa...

fin mage:-)

Marta sa...

vilken söt liten mage du har, jättefin! stackare att du mår illa. men det är nog bara olika helt enkelt. vet fler som mått småilla under hela grav. och vissa som mått illa i tre månader. hoppas att det går över snart för dig. :)

vi får se hur länge jag blir här, vet inte riktigt själv. :/

kram

Anonym sa...

Synd att du mår illa fortfarande, troligen har du fått det i arv efter mor din vet hur det käns kramar mamma

Annelie sa...

Tack! vad heter Anonym på riktigt? :)

Mamma: jag fattar inte hur du stod ut att kräkas i nio månader, och sen gör om det igen! :) Jag har turen att kräket bara kommer vissa dagar :)

Molly sa...

Hej Annelie!

Du är ju slank som aldrig förr! Min mage är garanterat betydligt större och där finns ingen bebis
;-)
Hoppas illamåendet går över snart!
Jag mådde illa till v. 20 med Isa och v. 24 med Moa, så det kanske ligger i arvet :-)

Ha det bra Lillkusinen!!
kram

Annelie sa...

Molly: hua mig! Det kanske är något dumt vi ärvt då! Men bara det släpper NÅN gång :) Du har ju överlevt och mamma också! ha ha

Tack för peppningen.. det behövs. Känns som jag kommer bli rund och go denna gång ;) KRAM