tisdag 11 maj 2010

Lakrits

När vi var hos Johanna o Peter förra helgen gick jag o Jo ner i hennes butik Helsemarie och självklart kom jag hem med lite godsaker! :)

Bla slank det ner två olika sorter av lakrits By Bülow. För er som inte har smakat deras lakrits kan jag verkligen rekommendera det eftersom det är en av mina absolut favoriter! Jag valde Salmiak som är SÅ god och en med chili och tranbär. Smakade även den med choklad av Johanna och den tyckte jag var kanon, så nästa gång kommer nog den med hem också. Eftersom Lilla My inte tycker om dom så får jag ha dom alldeles för mig själv. I like!





2 kommentarer:

sara sa...

Åh lakrits! Det är ju sååå gott! Har jag nämnt för dig förresten att det finns en lakritsaffär på odengatan, i närheten av tekniska. Har dock inte varit där än, men jag ska, var så säker, hehe. Tänk dig vad fantastiskt :)

Annelie sa...

åh, dit måste jag åka någon gång. Dessa är dessutom helt naturliga :) Ska ta med en burk till dig så du får smaka!