lördag 1 maj 2010

Maj

Igår var det Valborg och vi hade inga planer. Jag har haft huvudvärk hela graviditeten (enl BM kan man tydligen ha det) men igår var det verkligen på topp och den sitter i än i dag. För en gångs skull var jag och tränade igår medan A och Lilla My var på badhuset. Sen ringde Lone och frågade om inte vi ville följa med till tivoli i Köpenhamn. Självklart ville vi det! Så istället för traditionellt valborgsfirande blev det en dag och kväll på Tivoli, vilket var helt kanon! Det var verkligen jättemysigt! Lilla My var helt slut efter all lek och frisk luft så vi fick väcka henne klockan 09 i morse :)

Idag är det första maj och jag känner inte att jag hänger med tiden just nu. Imorgon är det visning på lägenheten och vi har stortstädat här hemma. Igen. Jag är lite nervös och undrar om det verkligen kommer någon imorgon... Jag har lovat A att baka en kaka i flera dagar nu, men idag skall vi verkligen göra slag i saken. Jag och Lilla My bakar den, lagom till pappa A kommer hem från jobbet.

Hoppas ni alla får en härlig 1 maj!

Inga kommentarer: