måndag 31 maj 2010

Helmysig tjejkväll

Lilla Mysen och jag har haft en jättemysig och gosig tjejkväll medan A var på träning. Vi har prövat solglasögon och Lilla My blev lite ledsen att hon inte hade några egna solglasögon. Hon vill gärna ha dom när vi åker på memester säger hon :) Nog ska hon få ett par egna när vi väl åker till Kreta.. så länge får hon låna mina!




Igår skulle vi bara bullar, lovade jag henne men jag orkade inte utan vi kastade ihop några muffins istället. Eftersom jag hade alla ingredienser till bullar bakade vi dom idag istället. Hon knådar, kavlar och saltar (häller på socker) kanelbullarna. Jag älskar att baka muffins och bullar säger hon hela tiden medan vi bakar:D




Självklart får hon äta några bullar (hon orkade bara två små och gav den sista till A) innan det var läggdags. Äntligen har hon kommit in i en period när mamma också duger för nu är det bara jag som får lägga henner. I like!

Inga kommentarer: