torsdag 5 maj 2011

Barn överallt

Det är verlkigen inte ofta jag finns med på bild tillsammans med barnen (om jag själv inte tagit dem förståss). Nu var Cattan framme med kameran. Tack Cattan!
I onsdags var Lilla My, Minna och jag och hälsade på Cattan, Filippa, Oliver och Julian. Där var också Lina och hennes lilla Olivia. Det var barn överallt och jag det är lite kul när man tänker på att vi var tre stycken som gjort vårt bästa för att bidra till den enorma barnaskaran (6 barn) som var där. Lilla My var överlycklig att hon skulle leka med Filippa igen. Hon är hennes stora idol :) Jättegod sallad och söta cupcakes fick vi så vi gick därifrån med fulla magar och massor med inspiration. Tack för en mysig dag tjejer!


Lina med hennes söta Olivia! Det var inte länge sen Minna var i den åldern och trots att det bara skiljer 1½kg så kändes hon väldigt liten.... sööööt!
Oliver och Minna ligger och kikar på Olivia som har kungaplatsen i babygymet.
Julian och Oliver i sina stolar. Dom är tvillingar och var beräknade samtidigt som Minna men kom redan den 1 oktober (Minna kom 1v innan BF den 3 november). Urcharmiga pojkar! 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Helt underbart var det att få träffas igen. Lippa pratar bara om att Nelia ska sova över! Haha gullungar som hittat varandra. Hoppas att ni mår bra så ses vi snart igen ;-)/Cattan

Annelie sa...

Nelia säger också att "Filippa sa att jag skulle få sova där" :) ha ha dom är så söta. Tänkte på att vi inte hade några bilder på dom stora tjejerna men dom skötte ju sig själva så bra! kram kram