söndag 22 maj 2011

Vi sår...

Den ena gummikrukan fick några ljuvliga lavendel och den andra krukan klassiska Mårbacka pelargoner. Blev genast betydligt mysigare på terassen!

A har åkt bort på jobb och jag och flickorna har spenderat tid på balkongen och planerat massor. Pelargoner, lavendel och planterat om vårt olivträd som vi hoppas piggnar på sig lite grann. Lilla My har även sått frön och är så förväntansfull på att det skall börja växa. Tror hon har frågat mig en handfull antal gånger redan om det inte börjar växa snart! Strax efter vi var klara blev det alldeles mörkt här hemma och vädret utanför fönstrerna växlade drastiskt. Det började åska och blixtra vartannat och höll på så i ett bra tag. Det regnar fortfarande....


Imorgon skall jag och tjejerna till polisen (det är det stora för Lilla My) och ordna ett pass till Minna. Lilla My var nästan lika gammal när hon fick sitt första pass och hon är helt otroligt söt på sin passbild! Blir lite kul att se hur Minnas blir. Detta är en klassisk min av henne nuför tiden och det skulle inte förvåna mig om det blev så hon ser ut på sitt första pass...


1 kommentar:

Ebba sa...

Jag gillar det gapande leendet :-)

Stor hon blivit!!
Fortfarande är spänningen olidlig om vilken liten tös som gömmer sig bakom det gapande leendet :-)

Puss