tisdag 10 maj 2011

Hemma igen

Lilla Mys allra första bukett vitsippor. Detta var den första men absolut inte den sista. Hon fick mersmak och ville plocka blommorna varenda gång vi gick förbi. Vilket var ofta eftersom det låg ett hav vitsippor påväg till lekparken :)

Nu är vi hemma i Skåne igen. Jag hade som vanligt kunnat stanna lite längre men hoppas vi snart kommer upp igen! Det var nästan så att ödet var på min sida för vi höll på att missa flyget. Stockholms rusningtrafik är något jag helt och hållet glömt att räkna med i vår tidsplan. Men vi hann med planet och landade i Skåne, precis som planerat. Vi har haft två dagars storstäd här hemma och jag bara 
Ä L S K A R när det är nystädat hemma.

Vår lilla Minna har lämnat spår efter sig i Stockholm och har minsann markerat sitt revir. Både min mamma och Ebba ligger hemma och är förkylda, febriga och sängliggandes. Jag är hemskt ledsen!


Inga kommentarer: