onsdag 4 maj 2011

Ebbakväll och nyheter


I måndags blev det lite halvspontan kväll hos Ebba för Minna och mig. Lilla My fick egentid med mormor och Göran. Både Ebba och jag satt fast i trafiken på kvällen och det tog mig en helt timme och 15 minuter att komma till Råsunda. Rusningstrafik och dessutom match på Råsundastadion som inte direkt hjälpte mig. Väl framme blev det en riktigt mysig tjejkväll och blev bjuden på god mat! Vi fikade med hela tre nyheter ifrån butikshyllan. Dessa två på bilden och en nyhet från glasshyllan. Min favorit för kvällen blev glassen med chokladsås, enkel men väldigt, väldigt god! Crunchykulorna var också smarriga. Nä, allt var himla smarrigt :)

Tack Ebba för den mysiga tjejkvällen. Det händer inte allför ofta och skall vi kanske lägga den skulden på de 65 milen mellan oss?



Lite nakengos innan det var dags för Minna att få på sig pyjamasen och åka hem. Finns det något gosigare än en liten mjuk bebiskropp?

1 kommentar:

Ebba sa...

Tack själv bästa gulliga dig!
Gillade verkligen den lilla spontandate vi fick till och trots trafikkaos så hann vi med att få mkt tid tillsammans :-)

Bland nyheterna som vi smaskade i oss så är det svårt såhär ett par dagar senare att välja ut en favorit, hmm!

Jag röstar nog för crunchy´s o kokos/banan-chokladen :-)

Ikväll blir det lite av din favorit, glassen.

SÖta fina kort på oss, men vad gör jag för "kanin-min" på den sista.. haha!

Puss