söndag 1 maj 2011

Flickorna kommer få mig gråhårig i förtid...

Godtjejen hade på sig en egengjord klänning som mormor Anna har gjort. Jag bara älskar den!

Första dagen här i Stockholm och det har varit full rulle. Minna har inte riktigt varit sitt vanliga jag utan missnöje och skratt om vartannat. Hon har nog inte riktigt själv vetat vad hon ville hela tiden...




För första gången i sitt liv fick Lilla My en sticka i fingret när vi var i parken. Hon var ju livrädd att ta bort den och jag fick inte titta på stickan med pincetten i handen :) Tårarna kunde fylla vilken pool som helst.. Det var så synd om henne :) tillslut fick vi ge oss och hon fick ett plåster på. Stickan hade som tur var smygit sig ur av sig själv under dagen.

Stickan satt visst kvar i morse när vi vaknade men idag gick det bättre att få ut den. Inte ett pip eller en tår och hon ville direkt ringa till mormor och berätta. Så nu är det faktist borta. Puts väck!

Lite kul var det för samtidigt som mamma och jag hade fullt upp med stickan i fingret så hade Minna fått tag på en servett som hon satt och käkade upp.



Vi hade också födelsedagsfika för Linda och mamma. Men det får jag visa en annan dag för nu måste jag sova!

1 kommentar:

Ebba sa...

Man kan verkligen kalla det skratt o gråt om vartannat!

Först två små ynkliga tjejer, en med en sticka i fingret (aj!!) och en annan missnöjd över "något"...

För att sen skratta ihjäl sig över en med hela munnen full av papper..

Sötnosar!

Puss <3