söndag 29 maj 2011

Morsdag






Bildregn från bilresan när Lilla My så väldigt gärna ville ha mina solglasögon på sig. Hon satt helt seriös bak i bilen men mina brillor på så både  A och jag började skratta tillslut. Då utbröd det lite tjejfniss bak i bilen mellan mig och Lilla My. Mitt <3 är så go och mysig!


Grattis till alla världens mammor på mors dag. Störts grattis går självklart till men egna mor som är världens bästa för mig!

Grattis mamma!

Jag fick en mysig frukost i morse med fina presenter. Fick en hållare till Iphonen som man sätter på armen när man är ute och promenerar eller springer, och ett nytt headset eftersom mitt är halvdött. Löpbandet är ju kanon eftersom jag börjat springa lite smått igen och att både jag och A är lite besatta av appen Runkeeper :)

Vi har varit i Nyköping Sjælland och hälsat på bla As kusiner, flickornas kusiner och As mormors grav. Jättemysig dag har det varit trots att Minna blev jättesnuvig i natt och har haft en flod av snor hela dagen och Lilla Mys ena öga väljer att kladda helt plötsligt. Jag blev dessutom väldigt åksjuk på både dit och hemresan. Trots det har vi haft en mysig dag i Nyköping!


Inga kommentarer: