måndag 21 november 2011

S o v m o r g o n

Jag såg den första filmen av de tre filmer jag hyrde. The Other Woman med Natalie Portman. Den var helt okej, inget mer. Känslosam som jag är så satt jag ändå med rårar och snyftade :) Lite skönt att få göra det ibland också. Sen gick jag och la mig ganska tidigt eftersom jag inte visste hur natten skulle bli eller hur tidigt vi skulle upp...

Minna vaknade 545 i morse, fick en flaska välling och somnade om. 730 i morse vaknade hela familjen och var utvilade! Tror knappt jag varit så utvilad sen innan Minna föddes! Härligt är bara förnamnet..

Nyss knackade det på en kille på dörren och pekade på mina hemmanycklar som fortfarande satt i dörren!! Hjälp, dom har suttit där hela natten! Tur att jag var helt ovetandes om det annars hade jag ju aldrig fått denna skönsömn jag nu fått :) Det var ju också tur att vi inte fick besök mitt i natten.....

Inga kommentarer: