onsdag 23 november 2011

Vad händer?

Vet inte om denna lilla tunga är till far som, jag tror aldrig, fått uppleva sovmorgon med våra små töser. Eller var den kanske till mig eftersom jag bara skall fota HELA tiden? Dont know....

Helt plötsligt sover mina barn l ä n g e om mornarna. I måndags skrev jag ju att dom gav mig en härlig sovmorgon. Igår väckte Lilla My mig klockan 800 och vi stutsade upp ur sängen eftersom vi skulle vara på dagis en timme senare. Minna vaknade 820!

Idag fick vi sovmorgon till halv åtta. Det är ju också helt okej! Jag har dock sovit otroligt dåligt för igårkväll vid 22tiden kom en jobbig oro över mig med det här jobb/inte jobb. Ja eller det jobb jag inte har.... jag har bara inte kunnit somna inatt och mina tankar har hållit mig vaken. Kanske var det bra för nu på förmiddagen, medan Minna sov på balkongen, har jag skickat iväg 4 ansökningar...

Tack älsklingar för sovmornarna! Bäst ni fortsätter när far kommer hem för annars kommer han inte tro på mig....

Pratade förresten med A imorse och han klagade på att det inte var bilder på bloggen. Det kommer senare idag, promise!


Inga kommentarer: