fredag 18 november 2011

TGIF

Äntligen fredag! När man går hemma och är föräldrarledig går ju egentligen dagarna ihop, och eftersom A har sådana flexibla och oregelbundna arbetstider, borde vi inte känna om det är helg eller inte. Men det gör jag faktiskt iallafall! Helg är helg och kommer alltid att kännas helg, och lite speciellt. I eftermiddag skall jag och tjejerna iväg på en lekdate i Skurup och sedan kommer vi hem lagom till fredagstacosen står på borden. Idol och en filt i soffan tillsammans med A blir extra mysigt. På söndag åker han bort och vi får vara utan honom i en vecka. Vi får passa på att mysa riktigt ordentligt idag och imorgon...

Jag gick in en snabbis på Kicks i onsdags och skulle kika om dom hade Estelle & Thilds nya läppglans, och det hade dom! Jag har inte köpt ett nytt läppglans på år och dar så jag unnade mig ett nytt. Köpte färgen beige och flaskan är betydligt mörkare än nyansen på läpparna faktiskt blir, inte mig emot! Än så länge gillar jag den och efter några timmar känns det som att man fortfarande har läpparna mjuka!

Nu skall jag tömma både diskmaskin och tvättmaskin innan vi sätter oss i bilen mot Skurup. Flickorna sjunger och dansar inne på deras lekrum.... så mysigt att höra när dom är tillsammans!

Inga kommentarer: