onsdag 30 november 2011

Det går i ett

A kom hem i måndags, eller jag vet inte om man kan räkna det som att komma hem för han var så sjukt trött så han var inte vid medvetandet. På riktigt alltså! Han somnade medan han pratade med mig, medan han satt och pratade med Lilla My, så jag skickade han isäng....

Dagarna sedan dess har varit fullbokade och jag har varit en tur till Danmark med min granne, Lilla My har varit hos en lekkamrat och lekt, vi har varit på föräldrarmöte medans barnen var hos Maj-Britt och Kasper... idag har jag haft en alenedag med Johanna och Isolde medan A hade barnen. När jag kom hem byttes vi av och nu är A på bio med sin vän Po... :) Ja full rulle har det varit mao! Nu badar tjejerna och snart sover dom gott i deras sängar.

Jag berättade ju att jag fått härliga sovmornar medan A har varit borta, VARJE dag har barnen sovit till mellan halv åtta och kvart över åtta! Men, sedan A kom hem har dom alltså gått upp mellan klockan 6-630... hur kommer det sig!??!? Jo, jag tror det är att Lilla My har sovit i As säng medan han varit borta och nu när hon sovit i sin egna säng igen så vaknar dom tidigt. Alltså tror jag att dom väcker varandra där på morgonkvisten när dom börjar piggna till..... vad gör jag nu åt detta? Jag vet ju att dom kan sova länge!



Inga kommentarer: