fredag 30 december 2011

Mina fikakompisar

Världens finaste fikasällskap hade jag idag!

Igår var en sån dag jag helst vill radera ur minnet och jag hade vaknat på helt fel sida. Idag var en ny dag, som tur var, och jag och tjejerna har haft en riktigt mysig dag. Vi åkte till Slättarps Gård och hade det mys pys. Där var det lite rea och jag kom hem med lite gott och blandat. En tröja till Minna, en klänning till mig, en krokbräda till sovrummet och en litet paket till någon kär vän. Sen var blodsockret lågt på alla tre töser så det höjde vi på deras café. Efteråt åkte vi och handlade hem det vi behövde för morgondagen. Vi skall stå för dessert, sallad och snacks och det är nu fixat och klart. Jag är dock helt slut så jag kryper nog ner bredvid Lilla My, alldeles strax.


1 kommentar:

Ebba sa...

jag är gärna din 3e fikavän på Slättarps gård nästa gång :)