fredag 2 december 2011

Paus



Just nu är jag på paus. Jag är inte på paus från bloggen, även om man skulle kunna tro det, utan från min vardag där hemma. Sedan länge har jag köpte jag, Ebba och Linnéa, biljetter till Bounce Svansjön, den 3e december. Det skulle bli min första helg utan barn sedan väldigt lång tid tillbaka, svansjön och en helg att fira våra 30års dagar. Ebba har nyss fyllt, och jag fyller snart år. Detta var altlså planerat sedan länge men kändes långt fram i tiden...

...nu sitter jag här, hemma hos Ebba, utan barn och så långt ifrån min vanliga vardag jag kan komma! Det är en märklig känsla att sitta här och veta att familjen är där hemma i full gång med allt var det innebär. Nu skall jag bara njuta och ha kul för jag vet ju att vardag med tjejerna där hemma kommer tillbaka snart igen...

Ha en härlig helg alla som läser min blogg :)

Kram kram
Annelie

1 kommentar:

Sara sa...

Vad roligt att du är här på lite skojigheter, dansprinsessan! ;) Ha det jättekul och njut för fullt av lite egentid.
Många kramar