tisdag 27 december 2011

Vår?

Jag invigde min nya klänning på julafton, som jag fick i födelsedagspresent. På min födelsedag brände jag handen på en varm sås som jag skulle hälla upp. Ni ser märket på handen och såsen rann ner för handen. Aj! Det har varit blåsor och ömt men nu har det kliat i någon vecka och det är väl ett täcken på att det läker bra?!

Det liknar banne mig vår ute. Solen skiner, det är 10 grader varmt och himlen blå. Visste jag inte bättre skulle jag tro att det var i slutet av mars och våren var runt hörnet..... inte att det är den 27e december!

Vi är ni tillbaka i Skåne och julhelgen är över. Jag och tjejerna fortsätter jullugnet här hemma medan A har åkt iväg på jobb. Det är fix och dona här hemma som gäller och imorgon skall vi ge oss på tjejernas rum. Det skall renssr, sorteras och ordnas så att barnens nya fina saker får en plats i rummet. Lilla My tycker det skall bli jättekul!

Idag var jag och skrev på anställningsavtalet på mitt nya jobb. Känns så bra och en enorm lättnad! Nu kan jag slappna av och njuta av min sista månad som föräldrarledig!


1 kommentar:

Helsemarie sa...

Wauuu du bliver hot!:)Vi ses lige snart... Drengene er ude af huset idag.Det er SÅÅÅÅÅ skønt... Isolde sover, jeg sidder og nyder roen sammen med min hemmelige elsker:FB;)