lördag 28 januari 2012

1 vecka...

Jag bara älskar mina bilder jag tar med mobilen. Kvaliteen är ju nästan värre än värst men det är ägonblicken som gör att jag gillar dom så mycket. Det blir taget bilder lite när som helst och på vad som helst. Jag älskar att kolla tillbaka på mobilbilder och minnas saker och ting.... här är en bild jag hittade i min gamla mobils bilder. Lilla My måste vara runt 2,5 år och är bara så gudomligt söt att jag vill äta upp henne...

... har vi nu varit gräsänklingar och 1 vecka kvar tills A kommer hem igen. Idag har jag längtat ihjäl mig och det känns som denna vecka kommer bli lång. Jag vet ju också att veckan kommer gå otroligt snabbt när vardagen kickar igång igen. På onsdag börjar jag nämligen på mitt nya jobb. Jag riktigt längtar! Lite pirrig är jag men nervös har jag inte hunnit bli...


Inga kommentarer: