fredag 6 januari 2012

6 januari

Lilla My var ute på balkongen i fm medan jag och Minna stod innanför och tittade, knackade på fönstret och pekade. Minna nöjde sig bra med att stanna inomhus :)

Idag skiner solen ute och det känns som vår när man tittar ut. Jag vill inte, men kan inte hjälpa att jag får lite vårkänslor redan nu! Om jag börjar känna av våren redan nu kommer den ju bli väldigt, väldigt lång. Vintern kan ju fortfarande komma! Det är ju bara den 6 januari...

Minnas mage börjar ta form igen och det är så skönt. Den nya medicinen har inte samma värkan på hennes mage, vilket är jättebra! Tom det blöjan erbjuder har en bättre konsistens och det är ett gott tecken!

A kommer hem om någon timme och det skall jag fira genom att åka till gymmet innan fredagsmyset tar fart. Medans jag är där sänder jag A med barnen och storhandlar hem det som behövs... låter inte det som en go plan?! :D


Inga kommentarer: