lördag 21 januari 2012

Prinsar och Prinsessor




Bilderna är tagna med min Iphone så dom är inte så bra, men vi visar några bilder iallafall!
Lilla My biljetter till Disney On Ice - Prinsar & Prinsessor, av oss i julklapp. Idag var dagen så hon och jag skulle gå. De andra fick stanna hemma och vi fick mysa av varandras sällskap. Det var tiktigt mysigt och hon ville inte ens handla lite godis innan för att hon bara ville gå in och sätta sig. Det var en kul show men jag själv kan komma på mig själv att jag inte riktigt hänger med i handlingen för att det låter lite dåligt när dom pratar i högtalarna. Men jag själv är så fångad av deras skridskoåkning och jag har, sedan jag var liten, gillat att titta på konståkning. Jag njöt av de vackra konståkarna och Lilla My satt och letade efter prinsarna och prinsessorna!


Inga kommentarer: