fredag 27 januari 2012

Fredagskväll

Mums!

Fredagskväll och jag sitter och ser på X-factor (typ dansk idol) och äter lite godis. Var inne på Gottelisa idag och blev än en gång tagen av den fina butien och allt gott godis, så det kom lite mer i påsen än jag räknat med.. Men mumsigt godis, det har dom verkligen!

Denna fredag är den första hela inskolningsveckan för Minna, och det har gått så bra. Man kunde märka på henne idag att hon var lite tröttare än, de andra dagarna, men vi är nöjda. Nu ser vi iallafall inskolningen som klar. På måndag och tisdag ökar vi tiden en timme och på onsdag börjar jag jobba och vardagen börjar på allvar..... spännande!

Jag kunde märka på Lilla My idag att det var fredag och hon var också trött. Denna fredag startade på det hårda viset och hon hade vaknat på fel sida. Som tur är slutade den bättre! Istället för det sedvanliga fredagspopcornen ville hon ha fruktsallad. Så menan vi såg Disneysjov (danskt fredagsdisney :) ) åt vi en mumsig fruktsallad och hade mysigt i soffan. Nu sover hon gott i min säng... 

...där skall jag osckå strax krypa ner, bredvid mitt lilla, stora, hjärta!


Inga kommentarer: