tisdag 13 mars 2012

Framkalla lite bilder...

Denna bild är en favorit på Minna. Älskar att hon är så avslappnad och så otroligt pussvänlig på denna bild. Jag kan inte riktigt bestämma mig om jag gillar den bäst i färg eller svartvit....
Jag har helt glömt bort att göra ett familjekollage till Minna som hon skall ha hängandes på dagis. Det hade Lilla My också och hon älskade att gå och titta och peka på sina bilder. Det kollaget har vi sparat i hennes pärm så det är ju klart att Minna skall få ett också. Igår satt jag och kollade på bilder som jag skickade på framkallning och fastnade lite bland alla bilder. SÅ kul att titta tillbaka på bilder och man gör det alltför sällan. Kom att tänka på att jag skall framkalla bilder och sätta in i album, ett album för varje år, som tjejerna kan få sitta och titta i. Blir ju inte alls samma känsla när man sitter och tittar på datorn...


2 kommentarer:

Helsemarie sa...

så fin lille pige...

cecilia sa...

Gud så söt bild på en sån söt liten tjej!!
Blev precis påmind att även vi måste ta tag i Hugos kollage till dagis :-)