tisdag 27 mars 2012

Kasch bom bang


Jag älskar denna bild på Minna som i helgen stod och gosade och kände på As skägg. Länge stod hon och klappade på skägget som s t i c k s!
Ungefär så lät det idag när pollen nådde fram till mig och slog till med pompa och dåd. Har läst och hört att säsongen redan börjat men jag har minsann inte känt något. Trott att jag slipper i år igen, men man skall inte ropa hej..... precis! Idag började jag känna mig sjuk och förkyld men när jag var framme vid dagis nös jag tre gånger och tittade upp, rakt in i en busk,e med stora gröna knoppar. DÅ slog det mig att det är allergin som är tillbaka...

Innan jag fick barn blev jag tokallergisk varje år och fick kortisonsprutor som var underbart sköna. Men när jag har varit gravid och ammat har jag blivit skonad detta och DET, har varit fantastiskt! Nu när det där med graviditet och amningshormoner är över verkar det komma tillbaka.. snälla, låt det gå över fort denna gång!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Får en tår i ögat när man ser en så finna bild på alex och minna! kramar mammm/mormor

Anonym sa...

Hej får tårar i ögonnen när jag ser biilden den är så fin och säger så mycket kramar mamma /mormor