söndag 4 mars 2012

Fullt upp

Ja, de senaste dagarna har minst sagt varit hektiska. Sedan i torsdags morgon har vi varit igång och på resande fot hela tiden. Jag var på bio med Fia i torsdags, fredags var det fredagsmys i Roskilde och i lördags dans (för Lilla My) och sen en hygglig dag i Hilleröd. Idag var det dags för storstädning och handling och inte förrän vid halv nio satte jag mig i soffan. Snart blir det sängen för min del...

Vi var ute på en härlig promenad i Hilleröd. Det är så fint där med en sjö rund slottet och underbar utsikt. Solen sken och trots att det var lite kallt så kändes det som våren närmar sig!

Slottet i Hilleröd



Lilla Sophia framför slottet. Så söt med denna stora luva!

Detta är drottningens monogram, klippt i gräs/buske. Så häftigt och jag kan tänka mig att det blir ännu finare på sommaren, när gräset blommar!




Inga kommentarer: