onsdag 20 juni 2012

Blomsterland








Min granne skall gifta sig den 1 september och hon frågade om jag inte ville hjälpa henna med bordsdekorationen. Såklart jag ville, älskar ju pyssel! Vi pratade lite om vad hon ville ha och kom fram till att det skulle vara någon liknande det här. Vi blev så extas och ville testa på en gång. Sagt och gjort satte vi igång redan på kvällen. Ingen av oss hade testat det innan och det var fantastiskt kul! Jag får lite adrenalinkick när jag kommer i pysselmode, and I like it! :D Man ville nästan inte sluta men när klockan var 22 och vi fortfarande satt på balkongen med alla blommor var det dags att trycka på stopknappen. Kul var det och det skall nok bli fint till den stora dagen! 

Ni ser Maj-Britt sitter och piffar med sin, min är den andra, den längst ner. Nu står den här på vardagsrumsbordet och piffar upp. Minnas små fingrar har varit där en gång men sen har hon låtit den vara. Duktig tjej!


1 kommentar:

Helsemarie sa...

Åhhh, hvem der bare skulle giftes igen:) (altså med den samme mand:):) Det gad vi godt at gøre en gang til , ikke Annelie...
Hvor er de smukke de blomsterdeko i har lavet