onsdag 13 juni 2012

Vinn en valfri produkt av ekologisk mineral produkt från Zenz Organic


Jag är en liten hemlig sukker på hudvård (kanske lite Make up också, även om man inte märker det så himla mycket) och gillar att hitta bra produkter för min hy. På senare år har jag försökt att testa så mycket ekologisk och naturligt som möjligt.  För mig är det viktigt både hur produkten är, luktar och ser ut. Det skall vara en bra helhet som tilltalar mig helt enkelt...

Nu har Helsemarie fått in ekologiskt smink från märket Zens Organic, som har ekologiskt mineral make up. Jag är iallafall sugen på att testa. Gärna NU... eller igår! Därför är det ju perfekt att man nu kan vara med i utlottningen på HelseMarie.dk facebooksida och vinna en valfri produkt från denna serie. Skriv bara vilka märken du använder mest just nu, eller kanske vilket märke du gillar bäst, så är du med i utlottningen av en valfri produkt. 


Inga kommentarer: