söndag 17 juni 2012

En oförglömlig överaskning

Någon gång i februari, eller om det var ännu längre sedan kommer jag inte ens ihåg, fick jag ett sms av A där han skrev att  vi har en date den 16 juni. Jag har inte fått vet vad vi skall göra och väntan har ibland känst lång. Tänk att vi ska få vara utan barn!!

Vi skaffade barnvagt och de snälla barnvakterna ville gärna ha barnen redan på förmiddagen, och det fick dom såklart! Så kom dagen igår och vi var barnfria redan vid elvatiden och packade våra väskor och åkte till Victoria Park Spa som ligger vid kalkbrottet i Limhamn. Vi tränade tillsammans, bastade, läste i solstolen i lugn och ro, och det var SÅ mysigt! Sen åkte vi hem, bytte om och åkte in till Malmö där vi åt god mat på en indisk restaurang. Det var så skönt ute så vi kunde sitta på uteserveringen. Jag bara ÄLSKAR att kunna sitta och äta och prata i lugn och ro. Jag tror att jag värdesätter det mer än A som oftast bara kastar i sig maten ;) Jag njöööt iallafall väldigt mycket!

Detta nanbröd fick vi till maten och det ser ju ut som en.... hund?! Padda?! Ja något som har ett ögon och en nos iallafall.....

Sedan var den delen som jag inte hade en aning om vad vi skulle göra. Vi åkte till Malmös Arena och väl där, såg jag att vi skulle se Andrea Bocelli. Okej... opera var ju en ny grej för mig och jag trodde nog det skulle bli någon lite, långtråkig stund under kvällen. Jag hade SÅ fel! Det var en helt fantastiskt bra konsert och jag satt fängslad från början till slut. Ville inte riktigt att det skulle ta slut... Det var en kväll (ja hela dagen för den delen) som jag sent kommer glömma. Tack för den underbara överraskningen min kära Alex!





Inga kommentarer: