torsdag 21 juni 2012

Sommarloooooooov

Idag fick tjejerna på sommarlov. Kändes jättemärkligt att tömma deras lådor på dagis och säga hej då till alla frökar, vi ses i augusti.... HJÄLP! Jag har börjar inte ens min semester än.. och i augusti är ju sommaren nästan slut! As semester börjar nämligen imorgon när han går av sin vagt och då kommer tjejerna vara hemma med honom. Dom skall på små utflykter och redan på måndag åker dom och hälsar på farmor i några dagar. Jag får vara hemma :( Lilla My sa att jag får gå och sova hos någon annan.... jasså!? :)

Om två veckor har jag också semester. Har inte alls tänkt på att det är så nära utan det var idag när många på jobbet packade ihop för semestern och när vi sa hej till alla fröknarna på dagis. Nu får faktiskt sommaren komma med lite sol och värme så man känner att det är sommar också.

Äntligen känner jag att det är S O M M A R!


Inga kommentarer: